Koszyk

Zadzwoń

048 333 11 77

Nagrzewnice elektryczne intuis

Główna 9 Pomoc

Pomoc

Dostawa

Przesyłki obsługuje firma kurierska DHL

Darmowa i szybka dostawa na wszystkie produkty w sklepie.

Sposoby Płatności

Przesyłki obsługuje firma kurierska DHL

Przelew bankowy – płatności krajowe
ING Bank Śląski
89 1050 1793 1000 0090 3052 9912

Przelew bankowy – płatności zagraniczne
ING Bank Śląski
PL 67 1050 1793 1000 0090 3052 9920
Swift INGBPLPW

Płatności elektroniczne
Płatności obsługuje serwis Przelewy24

Odstąpienie od umowy

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość:

Wzór odstąpienia od umowy – plik PDF

Reklamacje

Wszystkie towary dostępne w naszym sklepie są fabrycznie nowe. Dokładamy wszelkich starań, aby otrzymali Państwo towar w pełni sprawny. Jeżeli jednak po odbiorze przesyłki okazałoby się, że towar jest wadliwy, uszkodzony w transporcie lub uległ uszkodzeniu w trakcie eksploatacji prosimy o pilny kontakt.

Rozwiąż problem samodzielnie

Zanim podejmiesz decyzję o złożeniu reklamacji, sprawdź, czy urządzenie zostało poprawnie uruchomione według wskazówek z instrukcji obsługi. Często najprostsze rozwiązania okazują się najskuteczniejsze. Jeśli podłączenie i uruchomienie są prawidłowe, przejrzyj instrukcję obsługi pod kątem najczęstszych błędów i sposobów ich naprawy.

Zgłoś reklamacje w Techfix

Techfix zawsze jest gotowy do pomocy, dlatego możesz zgłosić reklamację za naszym pośrednictwem. Załatwimy w Twoim imieniu procedurę rozpatrzenia reklamacji na podstawie gwarancji:

  1. Skontaktuj się z nami bezpośrednio.
  2. Dobrze zabezpiecz produkt i przygotuj go do wysyłki.
  3. Umieść numer zgłoszenia na paczce.
  4. Oczekuj na kuriera w ustalonym terminie.

Uwaga:

Techfix działa jedynie jako pośrednik między Tobą a producentem i nie gwarantuje pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Producent ma 14 dni na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Ten okres nie obejmuje czasu transportu przesyłek między naszym sklepem a producentem, co może dodatkowo wydłużyć czas zakończenia procesu reklamacyjnego.

Dostałeś uszkodzony towar ?

Zawsze sprawdzaj zawartość przesyłki w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia lub brakujących elementów, poproś kuriera o spisanie protokołu szkody (kurier ma przy sobie odpowiedni formularz). Jeśli zauważysz uszkodzenie po odejściu kuriera, skontaktuj się z firmą kurierską, aby sporządzić protokół. Możesz również wypełnić go samodzielnie online.

Protokół szkody DHL