
Dostawa
Przesyłki obsługuje firma kurierska DHL
Darmowa i szybka dostawa na wszystkie produkty w sklepie.

Sposoby Płatności
Przesyłki obsługuje firma kurierska DHL
Przelew bankowy – płatności krajowe
ING Bank Śląski
89 1050 1793 1000 0090 3052 9912
Przelew bankowy – płatności zagraniczne
ING Bank Śląski
PL 67 1050 1793 1000 0090 3052 9920
Swift INGBPLPW
Płatności elektroniczne
Płatności obsługuje serwis Przelewy24

Odstąpienie od umowy
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość:
Wzór odstąpienia od umowy – plik PDF

Reklamacje
Wszystkie towary dostępne w naszym sklepie są fabrycznie nowe. Dokładamy wszelkich starań, aby otrzymali Państwo towar w pełni sprawny. Jeżeli jednak po odbiorze przesyłki okazałoby się, że towar jest wadliwy, uszkodzony w transporcie lub uległ uszkodzeniu w trakcie eksploatacji prosimy o pilny kontakt.
Rozwiąż problem samodzielnie
Zanim podejmiesz decyzję o złożeniu reklamacji, sprawdź, czy urządzenie zostało poprawnie uruchomione według wskazówek z instrukcji obsługi. Często najprostsze rozwiązania okazują się najskuteczniejsze. Jeśli podłączenie i uruchomienie są prawidłowe, przejrzyj instrukcję obsługi pod kątem najczęstszych błędów i sposobów ich naprawy.
Zgłoś reklamacje w Techfix
Techfix zawsze jest gotowy do pomocy, dlatego możesz zgłosić reklamację za naszym pośrednictwem. Załatwimy w Twoim imieniu procedurę rozpatrzenia reklamacji na podstawie gwarancji:
- Skontaktuj się z nami bezpośrednio.
- Dobrze zabezpiecz produkt i przygotuj go do wysyłki.
- Umieść numer zgłoszenia na paczce.
- Oczekuj na kuriera w ustalonym terminie.
Uwaga:
Techfix działa jedynie jako pośrednik między Tobą a producentem i nie gwarantuje pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Producent ma 14 dni na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Ten okres nie obejmuje czasu transportu przesyłek między naszym sklepem a producentem, co może dodatkowo wydłużyć czas zakończenia procesu reklamacyjnego.

Dostałeś uszkodzony towar ?
Zawsze sprawdzaj zawartość przesyłki w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia lub brakujących elementów, poproś kuriera o spisanie protokołu szkody (kurier ma przy sobie odpowiedni formularz). Jeśli zauważysz uszkodzenie po odejściu kuriera, skontaktuj się z firmą kurierską, aby sporządzić protokół. Możesz również wypełnić go samodzielnie online.